دریجی شہر کا امن، پاکستان میں ایک مثال

شاھنواز چاچڑ

صوبہ بلوچستان صلع لسبیلا کا شہر دریجی شاید آپ نے کبھی کہیں اس شہر کا نام سنا ہو، یہ پانچ سو گھروں پر مشتمل ایک چھوٹا سا شہر ہے، دریجی اپنے موسم، خوبصورتی، صفائی اور وہان پر کیے گئے ترقیاتی کاموں کی وجہ سے مشہور ہے، دریجی کو اگر چھوٹا اسلام آباد کہا جائے تو یہ غلط نہ ہوگا۔ لیکن آج کا ہمارا موضوع یہان کے نظام، ترقیاتی کام اور امن و امان کے بارے میں جاننا ہے۔ دریجی وہ شہر ہے جہاں سالوں تک لوگ کسی جرم کی واردات کی خبر تک نہیں سنتے، اس چھوٹے سے شہر کی سڑکیں آپ کو اسلام آباد کا نظارا دین گی۔

گھروں پر مشتمل ایک چھوٹا سا شہر ہے، دریجی اپنے موسم، خوبصورتی، صفائی اور وہان پر کیے گئے ترقیاتی کاموں کی وجہ سے مشہور ہے، دریجی کو اگر چھوٹا اسلام آباد کہا جائے تو یہ غلط نہ ہوگا۔ لیکن آج کا ہمارا موضوع یہان کے نظام، ترقیاتی کام اور امن و امان کے بارے میں جاننا ہے۔ دریجی وہ شہر ہے جہاں سالوں تک لوگ کسی جرم کی واردات کی خبر تک نہیں سنتے، اس چھوٹے سے شہر کی سڑکیں آپ کو اسلام آباد کا نظارا دین گی۔

دریجی شہر کا داخلی راستہ

گھروں پر مشتمل ایک چھوٹا سا شہر ہے، دریجی اپنے موسم، خوبصورتی، صفائی اور وہان پر کیے گئے ترقیاتی کاموں کی وجہ سے مشہور ہے، دریجی کو اگر چھوٹا اسلام آباد کہا جائے تو یہ غلط نہ ہوگا۔ لیکن آج کا ہمارا موضوع یہان کے نظام، ترقیاتی کام اور امن و امان کے بارے میں جاننا ہے۔ دریجی وہ شہر ہے جہاں سالوں تک لوگ کسی جرم کی واردات کی خبر تک نہیں سنتے، اس چھوٹے سے شہر کی سڑکیں آپ کو اسلام آباد کا نظارا دین گی۔

گئے ترقیاتی کاموں کی وجہ سے مشہور ہے، دریجی کو اگر چھوٹا اسلام آباد کہا جائے تو یہ غلط نہ ہوگا۔ لیکن آج کا ہمارا موضوع یہان کے نظام، ترقیاتی کام اور امن و امان کے بارے میں جاننا ہے۔ دریجی وہ شہر ہے جہاں سالوں تک لوگ کسی جرم کی واردات کی خبر تک نہیں سنتے، اس چھوٹے سے شہر کی سڑکیں آپ کو اسلام آباد کا نظارا دین گی۔

متعدد مرتبہ علاقے سے ممبر قومی و صوبائی منتخب ہونے وا والے ایم این اے اسلم بھوتانی دریجی کے بارے کہتے ہیں یہاں پر جس مقصد کے لئے جو فنڈ آیا تھا وہ استعمال کیا گیا ہم نے یہاں پر رہنے کی مناسب سہولیات دینے کی کوشش کی ہے، جیسا کہ پینے کے پانی کی سہولت، گھروں کی چاردیواری، گندگی سے بچائو کے انتظامات اور صحت کی مناسب سہولیات اور بجلی۔ بچوں کی تفریح کے لیے دریجی میں باقاعدہ  فنکشنل پارک قائم کیے گئے ہیں جس میں مقامی بچے روزانہ اپنے کھیلوں کے لیئے استعمال کرتے ہیں، اس کے علاوہ شہر میں بھی ہرن اور مارخور نظر آئیں گے کیونکہ علاقے میں شکار پر مکمل پابندی عائد ہے یہاں کی آب و ہوا صاف ہے، یہان پر ہیلتھ سینٹر، اسکول کالج نہ صرف قائم کیے گئے بلکہ یہ ادارے اپنی پوری صلاحیت سے اپنے فرائز سرانجام دے رہے ہیں۔ یہاں گے لوگوں کی نمائندگی کرتے ہوئے ہم نے اپنی سیاست کا فرض اسی میں سمجھا کہ جس مد  جو فنڈز آئیں ان کا استئمال بھی اسی مد  پر خرچ کیا گیا علاقے کے کی  لوکل کمیونٹی کی مدد سے پروجیکٹ بنائے گئے جو ابھی تک کامیابی سے چلائے جارہے ہیں، علاقے میں صفائی کی صورتحال پورے ملک سے آپ کو یکسر مختلف نظر آئے گی۔

بازار کی طرف جانے والی سڑک

دریجی میں موجود لاڑکانہ سے تعلق رکھنے والے سیاح یاسر ناریجو کہا کہ دریجی ایک خواب جیسی بستی ہے، یہاں کے لوگ ایسی چین کی زندگی گزارتے ہیں اس جیسا شاید ہم اپنے شہروں میں تصور بھی نہیں کرتے، جیسا کہ پورے سال میں شہر میں کوئی ایسا مسئلا پیش نہ آیا ہو جس کے لیے انہیں پولیس کو بلانا پڑے۔ دریجی بلوچستان کی ایک ایسی بستی ہے جس میں لوگوں کے شراکتی عمل سے ایک مثالی امن و امان کا نظام چل رہا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اگر پاکستان کے دیہی علاقوں کی ترقی پر کام کرنے والے لوگ یا طالب علم دریجی کے ماڈل کو دیکھیں تو انکو بہت سارے پہلو ملیں گے جو پاکستان کے دوسرے علاقوں میں لوگوں کی زندگیاں آسان کرنے میں مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔

دریجی  میں  کوئٹہ کے رہائشی اچھی وقار احمد کا کہنا ہے کہ علاقے کے لوگ مختلف قبائل پر مشتمل ہونے اور  مختلف زبانیں بولنے کے باوجود آپس میں بہی چار کا بھائی چارہ قائم کیے ہوئے ہیں یہاں کے لوگ مہمان نواز اور ملنسار ہیں یہاں پر میں نے کھبی پولیس کو روڈوں کھومتے نہیں دیکھا وقار احمد نے کہا کہ جب میں میں شروع شروع میں یہاں ہاں ذمہ داریاں سنبھالنے کے لئے آیا یا تو میں میں دریجی دیکھ کے کے کافی پریشان ہوگیا مجھے یقین نہیں آرہا تھا کہ یہ علاقہ بھی بلوچستان میں ہے یا پاکستان سے باہر کسی ملک کی جگہ ہے جہاں پر میں آگیا ہوں ہو روڈ پر اکثروبیشتر چلتے ہوئے یے ہیں رن ابن عمار فور اور دیکھنا نا ایک منفرد نظارہ ہوتا ہے ہے جوکہ کے ہم پاکستان میں رہ کر سوچ بھی نہیں سکتے تے یہ شہر اس طریقے سے بنایا گیا ہے ہے یہاں کی آب و ہوا صفائی ای دنیا کے کسی بھی مثالی معاشرے کے مقابلے میں میں کم نہیں نہیں جگہ جگہ جگہ کچرا پھینکنے کے لیے ٹیسٹ بھی بھی صاف ستھرا ماحول اور نہ کبھی بجلی بجلی کا مسئلہ بنا یہاں پر پر پر اور نہ کبھی پانی کی کمی میں دیکھی نہ پانی کے حصول کے لیے  لائنیں روڑ پر نظر نہیں آئیں

ضلع لسبیلہ کے امن وامان کے حوالے سے بات چیت کرتے ہوئے ہوئے ایس ایس پی محمد رمضان نے کہا کہ ضلع کے مثالی امن میں میں قانون نافذ کرنے والے اداروں کے اہلکاروں کا کردار بہت اہم ہے امن و امان کو برقرار رکھنے کے لیے شب و روز کاوشیں کی جاتی ہیں ماضی کے مقابلے میں آج فورسز میں باہمی روابط  مضبوط طریقے سے کام کر رہا ہے دہشت گردی کی حالیہ جنگ کسی حد تک لسبیلہ متاثر ہوا تھا تاہم ہمارے پاس اب کافی وسائل ہیں اب ضلع میں پولیس کے ساتھ ساتھ ایگل سکوارڈ ہارٹ آر جی اے ٹی ایف لیویز بی سی اور ایف سی کے اہلکار کار امن وامان برقرار رکھنے کے لئے لئے اپنا کردار ادا کرتے رہتے ہیں۔ انہوں نے مزید بتایا کہ دریجی میں امن و امان کی بہتر صورتحال میں وہاں کے لوگوں کا مجموعی کردار ہے، اور دریجی بلوچستان میں ایک مثالی شہر ہے جہان لوگ امن و سکون کی زندگی گذارتے ہیں۔

One Reply to “دریجی شہر کا امن، پاکستان میں ایک مثال”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *